Pages

Monday, December 16, 2013

Nothing!

Assalammualaikum w.b.t...

Alhamdulillah.. done with all the assignments! sicked of making it all finish to the end.. especially the BAJU THINGS!! well, aku sangat tak suka bekerja dengan senior.. meaning here that i am the head of division.. but under me is my own senior.. so it is quite difficult to give commands.. macam laa mereka nak dengar.. kan? so aku sangatsangat menyampah.. suka hati nk buat itu ini ikut kepala hotak sendiri.. GTH laa ye.. buat keje bukan banyak mana pun.. ermmm.. Astaughfirullah.. marah lelebih plak aku ni..

next! having extra practical during weekend! it's quite enjoying sebab takda kekangan masa.. suka hati nak masuk kol bape n keluaq kol bape.. kalau macam lab biasa tu, ade limit dea.. well, rajin sebab ade lab test this Wednesday.. fuhhh, ANATOMY ok! ya Allah, semoga aku dpt buat yang terbaik!! :) all about muscle~ tuh baru aku study muscle, tulang belom lagi.. mashaALLAH.. banyak lagi yang tertinggal.. dah laa aku nyanyok.. acano nak engat semua tu.. ermmm.. tawakal laa ye~

KAWAN? okenggg.. i have this one type of friend.. aku takde laa baik sangat dengan dia.. but for sure, aku sangat selesa dengan dia.. dia tu quite understanding, comel dan ermmm.. entahlaa.. yang pelik tu, kekadang aku rindukan dia.. wth =='' i just cant explain this one thing laa.. aku tk baik sangat kot dengan dia! cuma ttarik dengan personaliti dea kot.. hahaha anyway, keep the good attitude kawan.. i can assure, most people suka berkawan dengan kau.. sebab kau baik!! seriously :)

CINTA? can i use that word?? or it just too earlier to use that =='' but i dont think so.. i am big enuf to get married ok.. cuma masa belum mengizinkan.. aku kan tengah belajar, takkan nak kahwin.. ermmm susahlaa dengan kos aku ni.. commitment dekat belajar, aktiviti lain, as isteri lagi.. i just can't! huhuhu memang laa ade je senior aku yg dah kawen.. tp aku ade tengok ex-clasmate aku.. skang dah tk belajar lepas kawin.. ok that is so rugi~ bukan senang laa nak belajar sekarang ni.. tak semua dapat peluang ni kan? yes, dulu aku tk berapa sedar pasal pentingnya degree.. but now bila aku tkpat JPA, aku paham.. sesuatu yang kita kejar tk semestinya akan dapat.. kita kene kejar dengan bsungguh-II!!

tu je sbenarnya yang nak aku cakapkan.. hahaha boring! oklaa, wasalam~

No comments:

My Blog List

Search This Blog