Pages

Tuesday, December 24, 2013

Be Matured Farah!

bismillahirrahmanirrahim..
Assalammualaikum..

no mood today.. my study mood is totally changed bila bergaduh dengan dik beradik sendiri.. kat mana? kat PUBLIC.. well, sapa tak malu kan.. as manusia biasa lah, siapa yang akan berdiam diri bila dihina, dicaci, dimaki.. dengan siapa? dengan kakak sendiri.. ermmm aku taktahulaa.. aku dah cuba nak mintak maaf, walaupun the fault is not mine for 100%.. i was just giving my own opinion and she just cant accepted it.. mungkin cara penyampaian aku salah.. yes, i admit that.. tapi entahlah.. tak cukup ke dugaan aku ya Allah.. sekarang yang ni pulak.. tak habis-II.. aku takut.. aku takut dengan semua ni.. aku rasa macam, aku nak mati.. aku rasa macam lebih baik aku mati.. sekarang..

wahai kakak-II yang nasihatkan aku, mungkin korang taktahu.. taktahu apa yg berlaku.. bila aku cuba terangkan, balik-II aku yang salah.. kenapa? sebab nampak aku yang BIADAP? sebab nampak aku yang KURANG AJAR? aku sorang yang tak kenang budi.. mashaAllah.. jauh sekali dalam hati aku ni nak lupa diri.. kalau pun aku dah berada di menara gading, aku sedar.. tanpa keluarga aku sendiri aku takkan berada kat sini.. tapi kalau nak berbalah, perlu ke sentuh pasal pandai ke bodoh ke.. duit, makan, pakai.. semua? aku sedar, sekarang aku memang tak mampu nak berjasa pada keluarga sendiri.. aku tahu.. belum tiba masanya! 

salah ke aku cuba nak bersuara? salah ke aku? cara tak betul? at least aku tak buat di public.. ouhhh mungkin aku baru setahun jagung.. subhanallah.. ya Allah, ampunkan dosa hambamu ini.. :'( aku sayangkan keluarga aku.. tapi.. entahla.. buntu.. sekarang aku ada lagi banyak masalah yang kene fikir.. bukan ni je.. dengan final, masalah itu masalah ini.. practical.. duit.. ya Allah :( kuatkan hati hambamu ini.. ye, mungkin ada yang suka dedahkan pada semua org.. apa masalah yang kau ade.. tapi aku, biarlah orang nampak aku gembira, tersenyum.. tapi aku je yang tahu apa masalah yang aku hadapi..

No comments:

My Blog List

Search This Blog