Pages

Sunday, December 22, 2013

The Start of Study Week!

Assalammualaikum..
Holaaaa!!

hari ni adalah hari kedua study week.. ermmm biasalah, awal-II ni mana lah nak study sangat.. takda mood katanya kan! semalam.. semalam sangat best.. sebab jadik volunteer untuk satu program.. tu peringkat universiti katanya.. and yang penting, dapat duit.. hahahah oklaa sehari 30rm.. sapa nak bagi kan? hehehehe tetengah takda duit ni, baguih sangat laa kan.. at least dapat nak tampung aku masa study week.. at least :) and aku bawah encik Safwan.. kene jual buku.. again, its all about money.. and dea bagi kepercayaan untuk aku pegang duit.. again =='' bukan sesikit ye mak, hari tu punye keuntungan saje dah berbelas ribu hengget.. fuhhh.. dasyat kan..

and bila aku libatkan diri dalam program postgraduate *master and PhD student* barulah aku nampak.. dorang tu semua sesenang belaka.. beli buku nipis harga 50rm keatas tk jadi masalah.. kekadang sorang je spend about 200rm on that time.. seriously, i'm quite shocked laa.. and aku tahu, kalau nak menimba ilmu tu tk kira kau berumur berapa.. sebab yang kat situ, daripada umur muda 20an sampai laa ade yang pangkat atok nenek.. serius wehh.. and ade yang hensem-II!! hikhik..


Hi awak! comel tk kak ton? ahahhaahah


ni laa volunteer-II nya.. u guys r awesome!!

start daripada pepagi buta, sampai laa ke petang.. memang penat..dengan sakit kepala semua.. tp ade makanan yang tak habis tu, kitorang bedal laa kan.. roti tk payah cakap laa.. berduyun-II bawak balik.. boleh dimakan semasa study.. hahahahah seronoknya! roti gardenia plak tu.. hikhik..

tapi aku ada satu benda yang.. *ermm* tulahh bila kawan sendiri.. jumpa kawan lama dia balik, nak beseronok mana ingat kita kan.. cer bila takde kawan lama tu.. ermmmm rasa macam.. entahlah.. nak kecik hati, tapi malas.. macam no use.. buat ape.. kan? yang penting aku happykan hidup aku sendiri..



No comments:

My Blog List

Search This Blog