Pages

Tuesday, December 31, 2013

Apakah?????

Assalammualaikumm..
hiii farah -_-

ermm apakah yang telah kau lakukan farah?? 3 papers touched down.. 3 more to go.. tu laa, mainmain lagi.. cuti lama kan?? seminggu! apasai tk study.. sebelum ni bserah sangatlaa kan kalau pointer teruk.. dah bajet eh? hoi, kalau failed nak repeat ke? NO WAYYYY.. taknak.. Genetics buat sakit kepala.. carrymarks teruk! at least kene lulus kalau tk nak repeat.. ermmmm.. ya Allah.. aku dah buat sehabis baik dah.. tapi yela, aku mana sempat study semua! aku balik kampung dan.. mindset aku tetiba macam ape je.. *kalau study pon takboleh jawab, sama je tak study* subhanallah.. aku berputus asa di tengah jalan.. Farah farah -_-

sekarang? tiga paper dah kau jawab.. puas aty tak? ermmm okok.. frankly soeak, aku memang tk habis study and tk study langsung.. malam nak final tu baru study.. gile tk rasa? nak memain lagi ke lepas ni? pointer jatuh teruk jangan salahkan org lain.. salahkan diri sendiri yg mainmain tk serius! ya Allah.. terima kasih atas bantuan yang telah kau beri.. aku tahu, aku tak habis study tp Allah bantu aku.. kalau tk aku tak mampu nak jawab langsung.. tp alhamdulillah.. Allah permudahkan insyaAllah.. terima kasih Ya Allah..

its okay.. just dont bother for what people say and for what people do.. aku? aku memang tak boleh tgk org sekeliling stress belajar.. and aku akan stress samaa.. bila dah stress tu yg susah! actually aku masih mencari study method yg sesuai untuk aku.. macam time sekolah ka, time asasi ka, time bebila ka.. hahahah okok serius! right after keluaq result, aku akan decide apa yang terbaik.. hee :D

No comments:

My Blog List

Search This Blog