Pages

Saturday, January 14, 2012

sejarah mungkin berulang..

huh.. memalam bute cenggini mang aku suke bemaen dengan PERASAAN.. ahaha.. suketi ahh.. ukan aku kacau orang puns.. hmm.. bile aku dok diam, mesti macam macam kua at pale hotakk aku.. oke, fine.. it feels better when i'm thinking of my studies.. how hard it is.. walau resau aty aku neh kalau kalau tak dapat ape yang aku impikan.. but, satu benda jek yang aku takleh time lau terfikir.. ya ya ya.. its all about CAPITAL S.. s**tt laa.. lagi aku nak lupakan, lagi aku hengat.. macam macam benda yang aku perasan, and now i'm realized.. semua bukan kebetulan.. kalau sekali dua, maybe yes.. KEBETULAN.. but ramai orang sekeliling aku yang buat aku SEDAR.. stop dreaming laa FARAH ! 

ouhh, selama neh aku je yang BODOH kan? meme le.. kakak aku cakap, dulu dea baek nan aku puns sebab keluarga.. is it true? hmm, maybe exactly ! kire depan mak bapak aku baek le.. but bile bapak aku saket terlantar at sepital, kau buat BANGANG je kan? mang TERBAEK le pangai kau tuh kan? aku puns kau TINGGAL.. ahaha, fine.. kau start uat KEPALA GONJOL kau bulan 9 kan? hahaha.. even da lame, but ukan senang tau aku nak lupe orang wat DICK nan aku! one day, kau akan sedar gak pe yang kau da wat at orang.. fine, aku puns salah.. after aku PAKSA kau nek KL kan? mesty family kau nyampah nan aku kan? kau? ag lah kan? 

selama neh aku diam jek, tk penah mintak ape-ape wehh.. tapi TUDUHAN yang aku dapat tuh mang TOO MUCH laa! sys kau yang buat mulut kan? pastuh 'lempar batu sembunyik tangan!'.. bagus pangai KORANG wehh.. mang terbaek le! mang da naseb aku macam tuh kan? tuduhan family kau ue ukan kecik tau, tapi aku pandang SERIUS!! susa beb aku nak maafkan, but as manusie biase insyaALLAH.. one day aku akan maafkan korang gak.. cuma, its not that easy oke. masalah nye FAMILY aku skali tebabet same.. fine, nak ngutuk aku, aku sorang je k.. jangan sesekali nak involved family aku.. pantang beb! tkya nak ngutuk MAK BAPAK aku sangat! nak ngate dorang tak pandai DIDIK anak? tkpe, TUHAN akan tunjukkan apa yang BENAR! ape yang mungkin berulang?  aku ngaku, pena sekali aku tinggalkan kau sebab orang laen. but, aku da TEBUS balek kesalahan aku tuh kan? ape lagi kau nak? kau mang pandai BERLAKON laa.. aku takot aku yang buat REWEL agik.. upenye TURN kau nak balas DENDAM at aku kan??

hati aku neh da terlalu saket lau nak fikirkan kome! leh meroyan kang.. ye, ade jumpe kome.. tp aku tk pandang kan? yes, i'm still not ready to face with y'll.. saket sangat le! damn! leh uat muke tak BERSALAH pulakk! engat aku BANGANG sangat letuww.. aku tk BODOH le.. aku puns tk nak terhegeh-hegeh at kome! buang masa aku.. aku tak nak baek-baek nan orang yang MENGATA family aku.. dats all! so, PLEASE GET RID FROM MY LIFE !!

:: aku doakan KOME [yang aku maksudkan di atas] akan hidup bahagia dunia dan akhirat ::


No comments:

My Blog List

Search This Blog