Pages

Wednesday, January 18, 2012

mata ke atas, tangan didadaa.. tenung ke langit, kire le bintang-bintang yang adee..

nak ngire bintang dok wat gapo? ujan lee.. ahaha.. baring-boring camneh, baek aku flashback moment lepas.. hahaa.. aku nak becerita, tapi cerite haku neh mang terabor le.. wakaka.. teruk tol penyaket MINAH neh..

hah, tadi aku p somewhere ouhh.. aku dok ngelek anak buah.. kecik ag.. tetibe, ade abang ue tegor.. ''eh. da ade anak ke?''.. aigoo.. sume dok pandang aku.. adei adei.. ade ke patot.. aku de rupe MAK ORANG ke? hahaa.. agaknye ad kott.. lalala~ in fact, orang panggil aku ''IBU''..

neh le budak betuah tuu.. wkaka

tengah-tengah dudok, aku teringat OLD BOYFRIEND.. awal malam tadi masuk dewan bedah.. kene operate kaki.. i mean, kene potong.. hmm, sedih aty aku fikirkan dea.. semoga keputusan neh, dapat jadikan dea sehat.. terseksa aku tenguk dea macam tuh.. aku dapat chance jage dea satu malam.. saket sangat agaknye sampaikan dea mintak DOC potong kaki dea.. MASYA-ALLAH.. kalau laa saketnye boleh dipindahkan ke aku.. sayu hati aku time jaga dea.. nak MENITIIS gok aer mata, tapi aku taknak dea nampak.. takut dea puns jadik sedeh.. hmm, mungkin aku jaga tak cukup baek malam tuh dengan badan penat.. mana taknye, baru balik dari KL.. terus jaga dea.. huhu.. aku try wat terbaek.. selama aku jaga dea, tak banyak DUGAAN besar yang aku alami.. ALHAMDULILLAH.. tapi sebelah malamnye, dea kejut aku tiap jam.. dea saket katanye.. mengGIGIL satu badan.. aku buat laa yang termampu.. mungkin tak cukup baek.. MAAFKAN FARAH my old boyfriend ! aku dek badek da janji, akan ubah diri masing-masing and wat yang terbaek untuk dea cepat sembuh.. kami akan bagi SEMANGAT and usaha yang termampu.. insyaALLAH.. 

yang tengah tuh laa MY OLD BOYFRIEND.. rendu saat-saat dulu time dea sehat ! takpe, aku percaya dea akan sehat !

now, my mum jage dea.. hmm, ibu ibu ibu.. insan yang paling aku RESPECT dalam dunia neh.. macam-macam pengorbanan yang ibu da buat.. tak pena MENGELUH, COMPLAINT or MENYESAL ade family cam kitorang.. ibu laa yang terBAEK dalam kalangan ibu-ibu yang ade! time jage ayah, ibu tak pena rasa janggal or malu dengan keadaan nye.. balik keje, ibu terus layan ayah.. tak pena pulakk dea tunjuk muka penat at kitorang.. ibu memang THE BEST.. sayang ibu sangat-sangat.. yang paling obvious, time aku ekot ayah p dressing at KK PENEROK.. ibu tak pena berenggang dengan ayah! ibu memang dilahirkan untuk berada disisi ayah.. terlintas at pale hotak aku yang dah JAMMED neh.. ''bole ke aku JADIK ibu yang baek macam ibu FATIMAH ?'' takot plak rasenye.. insyaALLAH.. anakmu neh akan berusaha untuk mengikut jejak langkahmu.. insyaALLAH !

yang tengah tuh laa MY SUPER MAKK ! uppss, salah.. my SUPER IBU !

:: ya ALLAH ya tuhanku, kau permudahkanlah segala urusan hambamu ini.. hindarkanlah daripada sebarang musibah mahupun kecelakaan.. AMIN ::

No comments:

My Blog List

Search This Blog