Pages

Tuesday, January 3, 2012

langit tak selalu nye cerah..

from the the title.. yes.. mesti leh guess nape kan? exactly.. its all about me, my heart.. surely, what happened last night tinggalkan kesan NEGATIF dalam diri neh.. why? because i am an ORDINARY girl.. aku amek LANGKAH yang salah.. step yang aku atur, sume nye tak menjadik.. but from what was happening, aku belajar untuk lebih berhati-hati.. BERHATI-HATI memilih teman dan berfikir dahulu secara RASIONAL untuk memberikan perhatian yang sepatutnya kepada siapa.. 

mungkin aku rasa, aku buat something yang betul.. but at the end of the day.. its all end up just like that! its going to be my burden when my heart hurts like this.. seriously, sume orang akan TERASA HATI dengan bende neh.. walaupun aku tak de le baek mane, aku tahu aku maseh ade tempat untuk balek.. pulang kepadaNYA.. and now, the thing that i will do is to be more mature.. maybe, aku tak pandai berfikir or terburu-buru.. 

i admitted,  rase tuh datang tibe2 and the most annoying thing starts when aku mimpi DEA.. ahaha.. teruk! aku puns taknak.. lalala~ and aku realized that it was maianan tiidur yang nak jadikan aku LEKA! and great!! aku terPERANGKAP.. huhu.. how can i be such a stupid girl yeah? ouhh.. malu dohhh! tp tkpe, disebabkan aku tktau malu, CHILLEK je le.. anything can  happen.. ne tau aku de jodo nan ZIZAN.. wkaka.. 

and you, man! aku takkan mudah menyerah! takpe le lau aku jadik ANAK DARA TUA.. kene kawen pakse puns macam best je ala ala dalam NOVEL ue.. ahaha.. so, get out of my face!

No comments:

My Blog List

Search This Blog