Pages

Tuesday, January 17, 2012

perlu kah aku rasa kecewa ?

firstly, aku di uji dengan dugaan besar.. keadaan ayah aku yang agak teruk and KRITIKAL at sepital tuh.. aku terpakse meMONTENGkan diri untuk jage bapak aku at hospital jb.. memandangkan mak aku keje, aku take part tempat dea jage ayah aku.. its oke.. bia aku timba pengalaman, at least aku dapat jaga ayah aku sendirik.. tapi dugaan datang lagi bile aku jage ayah, malam aku tak dapat tidur.. ayah SAKAET TERUK.. aku kene juga kuatkan diri jaga ayah.. memang ramai yang rase aku tk bkemampuan jage ayah.. KUAT TIDO.. ade gak yang cakap, aku makan MAKANAN SEPITAL uh.. hmm.. lantakk la.. aku da buktikan aku boleh..

the next day, serius aku tkde tenaga suda.. saket badan, tk cukup tido.. naseb baek ayah tak teruk macam malam tuh,, ALHAMDULILLAH.. aku qada' tideur malam td.. dr kul 11 sampai 3 sengah.. tuh puns asek kene kacau dengan doc and nurse,, saba jelaa.. aku tunggu2 ibu and dek badek len datang, akhirnye muncul gak.. skang my mum jage ayah and aku lek uma.. gpuns, sok aku nak lek KL sekejap.. maybe aku lek kampung smule.. bab aku kene jage ayah ag.. takpe takpe.. 

malam neh, aku diuji ag.. my classmate told me that result sem 2 da kua.. errkk.. ngeri aku dengonye punss.. oke.. aku gagahkan diri untuk check ! ALHAMDULILLAH.. meningkat daripade sem 1.. but nape aku rasa tersangat kecewa? mungkin aku tak dapat capai lagik target aku.. aku takut aku je dapat terukk.. hmm.. takpe, aku da buat yang termampu.. INSYAALLAH.. ade ag rezeki len sem 3 neh.. aku berdoa agar tuhan bagi aku kekuatan tempuh semua neh..  semoga ESOK lebih baik daripada HARINI.. 

No comments:

My Blog List

Search This Blog