Pages

Saturday, November 16, 2013

Aku dan Stress Berpisah Tiada

Asssalammualaikum..

Hi guys.. hurmmm, sabtu yang sangat tak best! Stress is everwhere.. start daripada semalam aku dah stress dengan paper ANATOMY.. sangat stress! Rasa macam sesia je apa yang aku revise tu.. 80 multiple choice questions and two esayys! Not exactly two.. each one ade pecahannya.. hurmmm.. tetiba rasa macam tak boleh nak carry on dengan course ni.. mashaALLAH.. wahai hati, besabarlahh.. plus, semalam aku stress pasal JPA.. hurmmm..

“ 15-11-2013 - Semakan Keputusan Penajaan JPA Bagi Program Ijazah Dalam Negara (PIDN) 2013
Adalah dimaklumkan bahawa tarikh semakan keputusan permohonan penajaan JPA di bawah Program Ijazah Dalam Negara (PIDN) bagi tahun 2013 akan diumumkan kelak. Sila semak laman ini dari masa ke semasa.

Sebarang kesulitan amat dikesali. Harap maklum.”

woi, aku ni hah yang kesal sangat dengan benda ni.. Bukan apa, dah setengah sem kot tunggu. Kalau dapat Alhamdulillah, kalau tk dapat at least takda laa aku nak berharap lama sangat.. hari tu postpone.. hari semalam postpone ag.. penat laa nak berdebar-II niii.. entahlaa, rasa macam tak boleh nak dapat je.. taktahu laa.. putus harapan dah aku ni.. kat twitter pon ade someone yang dok kecoh pasal JPA.. she’s like me.. second year student who tried for any chance.. but the way she talked, aku sangat tak suka.. result bajet gempakk *even memang gempak*.. tapi perlu ke nak bragging bagai.. macam nak lempang je.. “pointer aku 3.7++”.. euwww.. belagak ok belagak.. lagi laa buat aku stress.. dah tu siap cerita, dulu masa matrik cgpa lepas dah, tapi tk dapat jugak.. oklaa, part tu yang aku paling stress..


Malamnya pulak pasal uncle aku. Tak habis-II lagi rupanya. Entah apa yang dea tk puas hati sangat dengan bapak aku.. woii orang tua, bapak aku tu ORANG KURANG UPAYA! OKU tu abang kau, paham tak orang tua tk sedar diri? Fuhhh, meluap-II kemarahan aku bila baca post-II dea.. bukan tu je, siap labelled aku adik beradik as KURANG AJAR.. what d heck! Kau sapa nak label orang macam tu, PAKCIK aku pon bukan.. *sorry, aku tak mengaku manusia tak berakal macam tu as pakcik aku*.. belom ag keluar makcik aku yang mulut macam ******.. lagi dasyat.. depan kata lain, belakang.. ouhhh mak aii.. ceghangit mulot mengata orang.. tu pon sama tak sedar diri jugak.. dulu nganggor, kalau tak pakcik aku tolong dapatkan kerja sampai skang kau tak senang.. bila dah senang, punya lah berlagak!

Tambah lain pulak, pasal anak-II makcik aku.. semua pompuan.. well u know what i mean.. kalau dah perempuan tu, surely mulot pon jahat macam aku.. tapi yang ni lagilah pelik.. cakap belakang, maki hamun, bash orang semua kemain lagi.. bajet bagosss! Mentang laa orang senang.. nak ngata kami ni kurang ajar dengan pakcik-makcik.. ehhh, yang awak kurang ajar dengan kakak, mak n BAPAK sy tu apa nama dia? Oupps, tu BERSOPAN SANTUN ae? Terbaikkk.. bukan nak cakap apa laa, benda ni da lama jadik. Yang peliknya, selalu je ada yang jadik BATU API.. benda da settle kot.. susah kalau orang dah dudok terpencil dalam hutan seberang laut tu, seseuka hati nak make up story.. and cakap kita pulak yang tak tahu pape.. pakcikk.. kami semua dah besar, sekolah pon tinggi.. pehal pakcik nak bodoh-II kan kami ni? Kesian.. buatlaa dekat anak sedara yang bajet bagus tu.. dorang kan lembu.. senang kene tarik, kene tolak.. kalau suroh terjun gaung, ikut je.. hahahah.. apakah.. well, aku bukan cakap sesedap rasa *even if i know its mean!* tapi aku ade bukti.. hahah bijakkan aku?



 sorry la, bukan nak mengaibkan ke ape.. tapi bia ade bukti, tu PAKCIK aku yang post..so, be careful with everything that u're about to say..

No comments:

My Blog List

Search This Blog