Pages

Tuesday, November 19, 2013

It's Totally Wrong

Aku tahu yang aku dah buat satu kesalahan besar.. memulanya tak sengaja, lepas tu memang salah aku.. arghhhh.. kenapa kenapa kenapa! aku tak patut babitkan diri dalam masalah magkuk 4 tingkat tu.. sebab aku memang takda kene mengena pon dengan diorang.. adoiii, sekarang bila aku dah terbukak cerita, habislah.. diorang dah baik kot! bila aku cerita tu confirm masalah timbul lagi.. YA ALLAH.. ampunkan dosaku :( terasa nak menangis.. yelaa.. aku bebetul tersepit dengan keadaan.. sebab salah aku.. 

alright, benda ni jadik ikut kronologi laa kan.. ade laa few weeks before, sorang kawan aku ni (A) cuba berbaik dengan aku.. sebab dia bermasalah dengan geng dia.. and i noticed that she got problems with the rest.. and i asked her.. she told me everything.. yelaa, dengar sebelah pihak je kan.. aku diamkan je.. tak berkesempatan nak tanya yang selebihnya.. oupsss, memang tak nak tanya.. sebab kang di cap as suka jaga tepi kain orang.. actually aku tak berkenan pon nak tahu, sebab they are non of my business since aku tk baik langsung dengan dorang.. 

berapa hari lepas tu, they managed to forget that thing.. buat macam biasa.. so oklaa kan.. tadi aku lepak dengan one of member A yang baik ngan aku dulu.. selalunya aku and yang lagi sorang ni memang open laa cerita masalh.. dah terbiasa.. aku pon terlepas cakap pasal A tu.. pheewww :3 tak sangka pulak mangkuk yang ni pergi canang kat yang lain.. yang lain pon dok sebok cari aku.. nak dengar dari mulut aku sendiri.. dah dorang tanya, aku cakap jelaa apa yang aku tahu.. even banyak lagi yang aku tak cerita, cuma aku tahu salah mana pon si A aku tak patut cerita benda tu sume kat mangkuk-II yang lain.. dan  sekarang, aku terasa macam aku ni pon mangkok.. aigoo!!

lepas ni, memang aku berjaga-II dengan mangkok mulut tempayan tu.. tak sangka, confirm selama ni apa yang aku cerita kat dia mesti sampai kat tuan punya badan.. sejak kawan dengan bebudak yang ehem ni, da lain macam da aku tengok.. hahahaha lantaklaa.. sekarang aku rasa macam nak mintak maaf kt A sebab memang salah aku.. dah bermulalah episod kutuk-mengutuk antara satu sama lain (dorang laa).. aku malas amik port.. cuma satu je yang aku tk berkenan, A ni suka nak control hidup orang.. kalau boleh, kau nak akwan dengan sapa, kau buat apa, kau makan apa, kau nak kawin dengan sapa semua tu pon dea yang nak rancang.. but sorry laa kalau nak try buat kat aku.. 

No comments:

My Blog List

Search This Blog