Pages

Thursday, January 2, 2014

The first and second pages of 2014 books!

Assalammualaikum wbt..

Hi u olss.. I olss makin rajin plak nak post entry.. yela, semenjak dua menjak ni, makin syahdu pulak hidup.. kahkahkah.. okok, tadi tepat jam 2.30 aku ade paper final foe ethology and animal welfare.. sehari gap untuk study just before the day.. but what I did is that study for nothing.. yes, for nothing u olss.. entah kenapa laa aku ni macam down sesangat.. and when I got back to college, pon tak study.. pasai pa? pasai bergaduh dengan buah hati (yang dah jadi ex skang LOL sangat).. what the hell is happening with me?? I’ve never get affected or influenced by all those things selama ni!!! Arghh tension.. aku dah tak pandai jaga diri.. ye, DAH TAK PANDAI JAGA DIRI.. benda macam ni boleh buat aku distracted?? Woii, it’s a final examination beb!! It’s the thing that will lead to the brightness of your future.. don’t u realized that?

Oklaa, dan right after aku jawab exam tadi.. I am so frustrated sebab tak mampu buat sehabis mungkin. Why? Tak cukop masa.. and that is not the main point.. tapi not enough time spent for some kind of preparation.. ermmm ok padan muka FARAHHH!!! Serve your right.. siapa suruh ikutkan perasaan? You should study that night, and you were wasting your time and tears for the one who didn’t deserve that! Open your eyes FARAHH.. ermmm.. subhanallah.. what’s wrong with me??? What’s wrong? Dulu masa Asasi, aku patah hati jugak.. but Alhamdulillah, I managed not to be influenced by those things.. and now, it’s totally different.. siapa suruh bercinta bagai nak rak time belajar?? Kan dapat bahagiannya!!!! Arghhh, #MohonClash!!!

Untuk junior-II semua, ni akak ade pesanan penaja.. time belajar ni toksah laa bercinta.. bebankan kepala otak je dengan masalah.. time memula semuanya manis.. kentut pon wangi.. bila dah ade masalah, hah rasakanlah.. kalau memula tu, semua share sesame.. susah senang, masalah bagai.. but when u reach certain level in your relationship, u will feel regret of being trapped in that love itself! Definitely as what I feel currently.. and he doesn’t even care about me.. I feel like the stupidest girl ever existed in the world.. I said to him.. I would sacrifice everything for him.. EVERYTHING!! Including my future.. shittt! It so damn stupid.. Alhamdulillah, tersedar dengan cepat apa yg aku cakap.. it is just so memalukan.. sacrifice my own bright future disebabkan benda yg just like a piece of crap? Seriously, I’m out of mind..

Dia, cinta dan segalanya takda dalam hidup aku lagi masa aku bina cita-II aku.. takda lagi.. belum wujud! Aku nak sacrifice everything? What the hell ==’’ and I’m moving one step ahead of ruining my own future.. well, it’s a good job btw.. nampaknya memang aku berjaya musnahkan masa depan sendiri.. hati ni!! Kenapa Tuhan bagi aku perasaan? Kenapa Tuhan bagi aku rasa untuk sayang orang? Kenapa? Aku menyesal.. serius.. patutnya aku takpayah layan perasaan ni lelebih.. bila aku teringat ibu ayah, ya Allah.. terlalu banyak dosa yang aku buat.. seriously I really want to say sorry for ruining my own future.. I’m begging them! Aku mintak maaf sangat.. mesti diorang kecewa dengan aku.. mesti!!! Tadi pun aku cakap kt ibu, aku tk boleh jawab paper tadi.. but she still put her believing that I could.. I have the ability :’( mashaAllah.. begitu besar harapan ibu ayah aku kat aku..


Dan sekarang, I managed not to get distracted again.. hati, jadilah beku sebeku-bekunya!! Aku dah tak perlukan semua.. ya, aku memang takut sebelum ni untuk tinggalkan dia.. sebab dia tempat aku bergantung.. sampaikan makan aku pun dia yang tanggung.. takpe, lepas ni aku akan cuba untuk survive sendiri.. yes, I will!! Dulu aku tkdak pon depending on lelaki.. takdak.. sekarang je mengada-II.. manja tak tentu pasal.. woi, kau ade mak bapak laa!! Takpayah nak menagih kasih ke, simpati ke kt orang..d ah, takpayah nak cintan-cintun.. membazir masa.. musnahkan masa depan je!! Tak payah berangan nak kawen ke ape! Belajar pepandai.. pastu boleh fly poie luar negara.. tu yg kau idamkan kan? Kejar cita-II tu.. jangan pandang belakang or kiri kanan.. bagi kesenangan and kebahagiaan kat ibu ayah.. banyak dah yg dorang berkorban.. ingat sikit *ni semua pesanan untuk I olss ok!* 

arghhh aku sayang sangat dekat IBU AYAH KAKAK ABANG ADIK.. dan semua laa!!! Hahahah *gile sekejap* dah seharian, aku da bangkit dah.. hahahah insyaAllah.. let’s open new book.. it’s ok, even if the first and the second page of 2014 is damn suck! Tapi ade baki 363 pages kan?? Heheh.. let’s choose the best color, beautify each pages and live your life macam takdak sape wujud.. karna dunia ini aku yang punya.. HAHAHA


No comments:

My Blog List

Search This Blog