Pages

Friday, April 27, 2012

the SECOND day of FINAL destination ..

assalammualaikum w.b.t sekali lagi ~ hee , baru pas abeh menelaah BUKU . cewahh ( ayat gramatis sehh ) . hmm , kepala pom da jem je macam setelah bermaen dengan FORMULA seharian neyh . now , its time to have a rest . sekejap je pom . tak lame =='' semalam malam , aku da try jadik HACKER ( jawab paper sains komputer laa ) . tapi macam aku tak sesuai jek bidang tuh . haha . ALASAN semata , padahal tak boleh jawab . WKAKAKA

fyi , malam kang aku nak try bidang ENGINEERING pulakk . tengok camne keadaan aku menjawab PHYSICS . hoho . takodd >,< !!! aku berdoa , semoga ALLAH bantu aku jawab malam kang . aku da usaha yang termampu ( revision ) . MINTAK-II malam kang ingatan aku sangat memuaskan ! hehee . AMIN ~

hmm , ade ag sbenanye yang nak dicerita . HAH . malam tadi , aku touching abes sehh . sebab ape ? HMM , gini ceritanya . aku nye PERANGAI neh laen cket kott . biasenye , sebelom EXAM aku mesty KOL mak aku dulu . mintak RESTU laa konon-II . then aku KOL laa my lovely MUM ! tapi tak berangkat . aku kol ADEK aku . KAKAK aku yang angkat . but she sounds different laa . cam touching gtuh . aku tanye nape , dea cakap MY DAD jatuh :( touching aku . tapi dea soh rasiekan . HAHAH (bongok , aku p cite plakk =='' ) 

hmm , tuh yang malam pas exam aku nanges . errkk , rasie k aku nanges ! hmm , rendu nan AYAH laa . time-II exam plak tuh kan . takpe-II , FIGHT to the finish for the only AYAH ! yang jadikan aku lagi sedih berGANDA-II tuh bila aku dok denga lagu WORDS ! adoii , sape yang pena denga kompom leyh touching . HAHAHA . nway , aku doakan dea SIHAT-II jek skang neyh . kalau sempat , minggu neyh aku lek laa even ary SENIN ade paper . muktamad . HOHO

# yang penting , doakan AKU pat result GEMPAK . bole jawab SOKLAN dengan TENANG and COOL jee ( tuh yang paling penting ) #

No comments:

My Blog List

Search This Blog