Pages

Wednesday, April 18, 2012

ape citer skang ? hoho =)

Assalammualaikum wbt. hoho :) sudah sekian lame aku tak bukak belog sendirik , sampaikan password pom boleh lupa . HAHAH . terok saket kan ? maaf laa , aku mang ade penyakit nyanyok sikit . = = '' hah , neyh nak dok citer pasal current issue . hahah , issue laa sangat . nope , actually its all about me . lame da tak wat entry means that aku mang ade banyak benda yang nak dijoyahkan . hehee . APTB . nak tahu tak nak tahu tak ? (teserlah kejoyahan yang kronik) . aku tinggal ag 2 weeks only in here ! mane ? hehe , aku skang at oversea. jadik OMPUTEH sekejap . wkaka . (perasan giler seyhh minah senget neyh) . takpe-II , one day oke :)

takda ar  , untok education level aku kali neyh aku da nak habes ! tu lahh , 2 minggu jek tinggal . a week for my study week then proceed to the FINAL EXAM ! arghhh , takot seyhh -__-'' ape jek yang lekat at pale hotak aku wat mase neyh ? ngee~ taknak gtahu ahh , malu >.< ! (gedik sehh) . HAHAH . preparation ? jangan di tanya laa , terasa macam tengah berbulan madu kott . rilek-II bagai , kang da nak dekat exam LINCAH KADOK bukak buku . macam bese laa . prepare at the ELEVENTH HOUR ! hahah . terokk sehh . tak kesa laa , at least aku buad , takda laa rase mengong sangat time final t . wee <3

siyesly , excited nak cuti panjang , but deeply in my heart (perggh , ayat bbunga tuhh) aku sangat takod . ylaa , nnty aku nak watpe at uma ? mesty boring tahap cipanzi kan ? then , aku kene ready and prepared-well mentally and physically ! bcuz its gonna be my turn to be an angel for my LEBLY FATHER :) angel laa sangat ! takde laa , turn aku jaga ayah . hopefully aku buad terbaek sekali ! hahah , dah ade TER nak SEKALI jugakk . betol le failed BM ==''

<3 hah ! ade gosip terbaru . only a rumor or it is exactly true ! ehh , mane leyh btau . rasie arr JOYAHH ! lantakk laa ape kamu-II nak fikir . aku tak pena buka mulut kan ? HAHAH . anyway , aku harap this happiness will last forver :) 

# fight to the finish ! FINAL EXAM SEM 3 FOUNDATION IN AGRI. SCIENCE 2011/2012 (UPM) #

No comments:

My Blog List

Search This Blog