Pages

Thursday, April 19, 2012

DINNER yang aku taknak pegi ==''

Assalammualaikum wbt ( orang islam laa ) . HEHEE . saje je nak wat entry baru . apsal ? tak bole ? eleh , suke aty ar . HOHO :) actually aku nak crite pasal DINNER ! baru-II neyh tempat aku belajo neyh ade wat dinner for all student yang da nak habes . [ GALA DINNER ASPERIANS ] ! . weee <3 kau ade ? ngee . ( bangga diri pulakk , astaughfirullah -___-'' ) berbalek pade crite yang aku nak cerita (maaf , terpesong dari tajok utame pulokk) , aku nak crite ape ye sbenanye . HMM . lupa lakk . HAH ! aku sbenanye takmo pom p dinner . da lame baya sbenonye , but at d moment aku nak tarek diri tuh da tak bole . actually nak TAREK DIRI bole . but nak DUIT balek mang nggak bisa dong . HAHAH ( keluar bahasa ibunda =='' ) 

bukan aku taknak p , cuma aku nga kering mase tuh . in fact , as perempuan yang menjaga TATASUSILA , ETIKA dan PROTOKOL sewaktu berada di dalam majlis aku perlu memifirkan tentang OUTFIT (cewahh) yang aku nak pakai ! HAHAH . da dapat tak idea sbeno ? ngee . senang cite aku takde baju laa NGOKNGEK . at last , aku pakai je baju yang sedia ade . kira RECYCLE balek laa , nak beli tengah tak berkemampuan pulakk . actually KAKAK aku ade belikan EVENING GOWN , tapi time nak pakai .. hmm , KECEWA rasanya . baju tuh da mengecik :( bukan salah aku . baju tuh yang MENGECIK oke ! HAHAH . 

aku dok makeup an sume kawan aku , aku sempat makeup sebelah muka je . HAHAH , datang da laa lambat . memang BERDISIPLIN kan ? terima kaseh atas pujian tersebut :) meh laa aku cite . aku p pom sebab ade NIAT JAHAT ! ekeke , takda ar jahat sangat sbenonye . actually sebab aku nak tengok SOMEONE yang shy-II cat PERFORM ! hah . malas nak bergosip pasal dea , berdosa plakk . tapi yang best part nye bila for the first time aku dapat BUNGA ! bunga ape ? [ ROSE oke ] . kau ade ? HAHAH . bunga edop ag tuh <3 i was shocking but aku kan COOL , lek je . PEACE !! 


oke-II fine , tuh bukan BUNGA aku . kawan aku punya sebab dea dapat 5 ! placing jek . yang aku orang tak leyh tengok , kang aku TUMBOK muka seko-II . lalala~

tuka topik lak k , kang ade pulakk yang begosip pasal BUNGA aku . WKAKA . dinner tuh mang ohsemm . even tak laa grand sesangat , but its OHSEMM ! ade pelayan gtuh . tuang-II aer bagai , rasa macam ade PEMBANTU RUMAH lak ( nak cakap ORANG GAJI tak elok ) . HAHAH . best-II . nak ade orang gaji sendirik at uma tak kesampaian lagi , time neyh laa nak buli MEREKA-II . saje jek aku minom aer ue bagi tinggal siket . bio dorang tuang , tuang and tuang sampai TERMUNTAH . wkaka . JAHAT sehh ==''

ade ag yang best-II , here it goes . kenangan terakher dengan my classmate and dak-II same course neyh . for sure , i'll miss them someday :) love y'll sbenanye , tapi tak perlu laa nak cakap . GEDIK ! hahah . my bestfriend :) HAFIZAH BINTI ALIAS and NURIRWANA SUHAILI , love y'll damn much !! i can bet , korang tak kan miss aku macam aku miss korang <3 sayang korang KETAT-II !


kompom kang da abes neyh , aku rendu KOME due orang ! MOAAHHH ! hmm , kenangan nan korang mang d best walaupom aku selalu tinggal-II kan korang tiap ujong minggu . HAHAH . sorry ae :) hmm , banyak ag gambo sbenonye ! tapi takmo laa aku upload satu album tuh kan , siket-II suda laa . bahaya kang . wkaka . ade gok gamba yang akan menjadi buah mulut masyarakat setempat apabila aku mengUPLOADkannye pom . so , TAK PAYAH ! haha . 

at last , aku balek dengan badan yang penad , kaki yang nak tercabot ( sebab pakai high heels ar , glamour gtuh , : p ) , muka yang serabot and HAPPY ! (ade maksud laen sbenonye ) . HAHAH . thanks for all yang terlibat dalam majlis DINNER malam tuh . cewahh , ucapan ala-II PERDANA MENTERI plakk . hoho . nway , aku suke sangat <3


hehe , aku nye pom :) suma yang aku pakai tuh barang orang . wkaka . ( diam-II k , simpan rahsia neyh ) . hah , scarf : kakak aku belikan at downtown , selendang : kakak aku , baju : kakak aku , kaen : kakak aku , kasot : kakak aku , beg : kawan aku . HAHAH . ade laa certain-II yang sendirian berhad :) melampau kau senahh lau yang tuhh pom PINJAM . HAHAH . nway , the sweetest memories ever in here :) love y'll .

# saje tules entry neyh , at least engat kengkawan and i have something to REMEMBER ! aku an de penyaket nyanyok . HAHAH #

No comments:

My Blog List

Search This Blog