Pages

Monday, August 22, 2011

perkara yang lawak bagi aku..

hari ini, 22 Ogos 2011 aku rase agak bebas sikit laa.. kenape? huhu, sebab presentation chemistry group aku da  berjaya dibuat.. wlaupun preparation tonggang langgang, tapi idea yg dak group aku wt neh mang brilliant! aku rase due eko kumbang lam group aku neh leh jadik pelawak. wkaka.. group aku terdiri drpd 2 lelaki n 5 pompuan.. mase presentation td, ktorg uat drama.. leh dkatekan, group ktorg ar yg paling sempoi.. baju compang camping je.. ylaa, nk bawak watak orang sakit mental.. huhu.. introduction ue aku yang start.. aku mang bdialog spontan je nan soang g team member aku.. tgh2 aku bcakap, leh pulak dea uat lawak.. lupe sume bnde yang aku nk cakap.. hahaa.. yang aku dah tk tahan nk ketawe.. wkakaa.. then, aku lesap dr drama ue.. n aku yg manage slide n display.. nk djadikan cte neh, aku tgk muke lecturer aku tyme ktorang wt presentation ue macam suke jek.. dok gelak2 agik.. hahaa.. yang pasti ade satu video yang dak group aku create sndry.. pade aku video neh smart, brilliant and lawak! hahaa.. jom layanz~



No comments:

My Blog List

Search This Blog