Pages

Monday, August 8, 2011

apa bezanya?

ary neh aku tktau nk uatpe.. lek kuliah da lambat.. ptg baru sampai bilik.. penat.. malam banyak assignment yg nk kne bereskan.. hmm.. nak mengeluh, tk baek.. yg aku leh uat skunk neh, bersabar je kot. tp sampai bile kesabaran aku leh dikekalkan? aku neh jenis yg cepat angkat white flag.. kelemahan yg aku sndry puns tk leh nafikan. sejak aku hidup sendiri neh, life aku totally changed. ylaa, skunk da kne independent! tp yg merunsingkan pale otak aku, aku tk leh nk carry on hidop at sini.. yg aku engat hnye laa rumah rumah rumah.. knpe ntaa.. mase first2 masok sini tkda masalh pape puns.. tp aku realized, aku jadik stress sebab aku tk leh nk bawak subjek2 yg aku amek dgn baek.. permulaan nya mang agk memberangsangkan.. tp sejak akhir2 neh, yg aku rase cume bebanan n bla bla bla..


bila difikirkan, aku jeuh lebih suka kehidupan aku mase alam persekolahan.. wlaupuns aku tk bape nk serius blaja, tp aku enjoy dgn life aku n pelajaran aku.. tuh laa care hidup yg aku inginkan.. berbeza sgt dgn skrg.. keadaan sekililing serba serbi berubah, bukan tuh je.. aku plak da tk jadik diri aku yg dulu.. aku admitted, dulu aku mang ceria n periang orgnye. but now, aku lebih suke mendiamkan diri dan menjauhkan diri drpd sesiapa.. bukan maksud aku nk sombong, tp aku tau.. ade mate2 yang memandang aku rendah.. now, all i need to do is try so hard, jadikan pandangn senteng org terhadap aku ue as pembakar smngt ntok aku berjaye.. yesss.. aku boleh! InsyaALLAH..

2 comments:

Unknown said...

yeSssss!!!!!!!!! acik ntat mesti bole punye!!!

farahKHALID'Sdaughter said...

hahaa.. yupss.. InsyaALLAH.. tp kne laa rerajin amek ye.. wkakaa

My Blog List

Search This Blog