Pages

Saturday, November 16, 2013

When the Dark Comes :(

Bismillah..

Assalammualaikum guys.. tadi pergi hangout dengan classmates.. nasib baik J dapat kurangkan stress at least.. tapi.. hurmm.. petang tadi aku gaduh denga rezza.. aku cuba luahkan apa yang aku terasa hati, tapi dia tak boleh terima? Aku tak salahkan dia.. sebab aku tahu aku ni siapa bagi dia.. it’s ok.. salah aku kot..macam yang dia cakap, aku selalu buat benda yang dea tak suka.. ye =,= apa je yang aku buat ni betul.. rasanya semua salah kat mata dia.. takpe, aku salah lagi..

aku stress, banyak masalah.. dia pon same.. tapi I really need someone yang boleh jadik a good listener pada aku.. at least listen to what I wanna share.. I guess, most of girl mesti ada perasaan yang sama macam aku.. entahlah, dia tak faham aku.. mungkin sebab ex lama dia tu brutal.. aku je yang ngengade lebih.. kan? Dia cakap, dia nak berseorangan bila time ada masalah ni.. okok.. kali ni aku bagi masa.. I will just let him live his own life.. aku taknak campur sebab aku tahu dia tak suka.. aku cuma nak membantu je.. mana yang aku boleh tolong.. even just mampu mendengar L


Rezza baik.. lelaki yang paling baik pernah aku jumpa.. aku je yang tahu kenapa dia baik.. walaupun ada kurangnya, tapi tetap yang terbaik kat mata aku.. aku ni mulut jahat.. aku tahu niat dia baik nak ubah aku.. tak bagi cakap itu ini.. betul tu.. Cuma kengkadang aku rasa, dia suka aku yang dulu yang dia tak kenal.. bukan aku yang bebetol dia kenal.. sebab tu kot dia nak aku berubah ikut cara dia.. hurmmm, entahlah.. aku kena kuatkan hati.. no matter what.. aku kena sabar.. inshaALLAH..

No comments:

My Blog List

Search This Blog